Și nevestele după cine se mai uită?

Și nevestele după cine se mai uită?

Nevestele. Acest teritoriu de neepuizat pentru oamenii din publicitate. Asortate. Cu freze conservatoare. Machiate, impecabile și prezente în bucătărie la ore de nepomenit. Atât de perfecte încât copiii lor își doresc de la viață să fie „mami”. Zice brânza Hochland.

Însă, viață ei nu ar fi completă fără un grădinar. Acel semi-dezbrăcat, lucrat și puțin analfabet Jude Law al grădinilor potente financiar. Totul a început cu Dedeman. Cum să vinzi niște produse de grădină, dacă nu răpești din cumințenia acestei neveste? O pui să aibă fantezii cu un grădinar sau zidar. Și apoi o pârăști soțului. Pui niște afișe mari pe stradă, îl faci să îl concedieze pe masculul alfa dintre firele lui de iarbă și, poate, cumpără el o greblă și învață ce să facă cu ea. E posibil ca baptiștii sau penticostalii să comenteze, cum au făcut-o prin 2007. Dar nevestele nu.

Edenia Nuggets. 2012. Bombă. Momentul când familia, gustul și aspectul sănătos și inteligența sunt distruse, cu tot cu temelii. Gândul trece la etapă de faptă. Deși grădinarul nu era așa semeț și nici dezbrăcat, a devenit un amant de cursă lungă, care i-a oferit patroanei sale 2 copii roșcovani. Iar gospodina a devenit scorpia trădătoare, care se flirta cu grădinarul de față cu soțul, pe care îl fraierea că pe el l-ar dori.

Atunci, neveste sau nu, femeile au comentat. Nu cunosc femeie care să fi zis altceva decât că aia e o reclamă nasoală, iar ăștia de la brand niște nesimțiți. A fost un joc dus puțin cam prea departe. Iar esența unui astfel de mesaj nu că se contrazice cu pretențiile mărcii. N-are nicio legătură. Probabil că și Edenia ăștia au avut dușmani, aia i-au fraierit că o să prindă reclama, iar patronii erau mahmuri după o noapte în club și au crezut.

La un an după, nevasta a fost răzbunată. Cu un produs plin de toxine, nu neapărat celebru, dar conservator ca nevastă cu onoarea pătată: maioneza Univer. Care „prețuiește calitatia o viață întreagă„. Unde bucătăreasa îl descoperă pe Banderas printre jaluzele. El simte, se înfoaie, se unduiește și… dispare, atunci când nevasta se decide să închidă jaluzelele și să îi gătească soțului ei, într-o familie plină de loialitate. Frumos. Nevestele, care se trezesc dimineață și gătesc mic dejun pentru cine mai mănâncă acasă înainte de serviciu, se simt apărate. Își făceau ele treaba oricum, însă familia a redevenit acel pilon de nedărâmat. Și totul pentru o maioneză care vine la un fel de pungă, cu nume de detergent care, din principiu, e plină de toxine.

Ca să fie o mișcare radicală, în variantă de pe net a reclamei, cu extra 2 secunde, soțul îl prinde pe grădinarul avid de atenție, în timp ce o reaştepta pe nevastă la geam.

Bun. Acum ce vor face nevestele din reclame, atunci când nu gătesc? Joacă golf, poate? Citesc? Își fac un tatuaj?

Foto: Pexels

Prev Give me a creative break!
Next Care-i treaba cu femeile?

About Author

Monica

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Comment

* contact

*

Sunt de acord.


CAPTCHA Image